Sunday, March 29, 2009

1. test med nytt kabelnett - En suksess!

Heldigvis ser det ut til at jeg(hittils) ikke gjorde noe galt, da jeg klippa den tykkeste ledningen inn i sikringsboksen uten å egentlig sjekke hva den var fornoe. Brettet kabelnettet ut over motoren, koblet alle sensorer(bortsett fra impulsgiveren til tenningen, når jeg tenker meg om), releer og hele pakka. Koblet forsiktig og pent på minus og plusspolen, vred om tenningsnøkkelen og jaggu begynte ikke bensinpumpa å gå! Laptimeren skrudde seg riktignok ikke på, så der har jeg vel glemt en kabel et sted. Kabelmessig mangler jeg kun å koble på baklysene, samt alle bryteren, og selvsagt teste at alt fungerer.

Forhåpentligvis skal nye silikonslanger til vannsystemet være på vei i posten snart, så vi får fyllt på alle vitale væsker på motoren. Mangler fremdeles å skru på den siste oljeslangen, og fylle olje, men det nærmer seg med stormskritt! Og det gjør april...

1 comment:

  1. Hei, Ja her går det jammen meg unna. Imponert at du greier å holde orden på alle slangene. klem Siv

    ReplyDelete