Sunday, April 26, 2009

Første prøve gjennomført!



Fikk vite at det var et løp autoslalom på Gardermoen sist søndag, og da var jeg jammen ikke hard å be! Jeg og Kristine skrudde helt til klokka to natt til søndag for å få bilen ferdig, men utrolig nok ble vi ferdige. Vi var temmelig nervøse når vi fyrte opp bilen på Gardermoen, blå røyk og vann ut av potta, i tillegg til en rykende eksospotte. Heldigvis ga alt dette seg(var nok motoren som ikke likte gammel bensin), og motoren duret etterhvert perfekt på tomgang.

Fikk kjørt to treningspass, hvor alt egentlig fungerte helt tipp topp, eneste er forbremsene som må overhales, bremser fryktelig lite på venstre fordekk nå. Kjøringa teknisk gikk temmelig bra den også, reiv en kjegle i treningsheatet, men vant klassen min, og satte bestetid, på 1.04.91. Vi er fornøyde! Nå skal jeg hente silikonslanger fra den nye sponsoren min Quality Wheels & Tuning, gleder meg til å få byttet ut de gamle, krakelerte slangene!

1 comment:

  1. Hei, Jiiiiiiiiipi - dette er jo knallbra start på sesongen. Utrolig at du får tid til dette og russetid! klem Siv

    ReplyDelete