Wednesday, August 26, 2009

Da var Danmarkseventyret over!


Da er vi endelig vel hjemme, fra Danmark. En tur med både oppturer og nedturer, men vi dro hjem med en god følelse. Dessverre ødela de såkalte "Legend Cup" bilene en god del av helgen, men etter mye påpass av dommerne ble det skikk på de. De ser vi nok lite til neste år, regner jeg med!

Uansett, første trening gikk utmerket, og jeg dro i land en 1.tid som var helt OK(1.16.xxx). Hadde store ambisjoner for tidkjøringen, men der endte jeg dessverre på en 3.plass grunnet litt dårlig feste, men av et startfelt på 28 personer synes jeg det var helt okei. 1. finale derimot, så ble det et uhell. Rullet en eller to cm frem iløpet av de siste 15 sekundene før start, og ble idømt stop&go. Havnet da på 19.plass 2. runde, og fikk kjørt meg opp til en 12.plass. 2. finale gikk relativt bra, satte 2.bestetid(2 tideler fra banerekord, 1.15.2xx) og kjørte meg opp til 6.plass. Ble litt trang oppkjøring med alle LegendCup bilene vi tok igjen, hadde jeg hatt tre-fire runder til skulle jeg klart 3.plassen.

MEN! Endelig fikk vi en helg blottet for tekniske problemer, og dette satser vi på at vil holde seg resten av sesongen nå. Gleder meg veldig til Rudskogen, og nå spøker det for banerekordene!

Nils

No comments:

Post a Comment