Sunday, September 20, 2009

Vålerbanen overstått

Da er løpet på vålerbanen over, "NM finalene". Det ble tre 4.plasser, og en 5.plass, og synes det burde gått bedre denne helgen. Ble knapt med trening på fredag, og litt dårlig grep på lørdagen. Likevel ga jeg meg ikke uten kamp, og jeg og Ådne Halstenrud hadde mang en fight både i 1. og 2. finale! Denne helgen brukte vi videokamera og lagde onboardvideo, som jeg skal prøve å få lagt ut snart.

Nå lader vi opp til Kinnekulle, og må skru en del de to kommende ukene for å få klar bilen!

Ellers har injection begynt med nett-tv, og i den nyeste sendingen fra Rudskogen får vi faktisk se en god del av meg!

http://www.injection.no/Programmene.aspx

Denne gangen hadde vi også et eget inboardkamera, og klippet ligger på Youtube:


1 comment:

  1. Hei, Gratulerer med 4.plass med bil med problemer. Morsomt å se filmen din på nett! klem Siv

    ReplyDelete