Wednesday, May 13, 2009

1. og 2. NM runde overstått!

Da er første løp på vålerbanen ferdig. Syntes det ble en kjapp og hektisk helg, skulle ønske vi kunne kjørt litt på søndagen også. Kom oss litt sent opp, så rakk kun ett treningsheat på fredagen, men siden alle andre heatene gikk på vått var det vel ikke akkurat noe stort tap.

Under tidkjøringen fant jeg ut at vi plutselig manglet noe som heter lading... Så bilen begynte etterhvert å fjuske, og det holdt ikke til bedre enn en 8.plass. Dette bestemte jeg meg for å gjøre noe med 1. heat, og klatret meg opp til en 4.plass i NM sammenheng, og 3.plass i juniorklassen.

Gleder meg masse til Frøya nå, og vurderer også å kjøre løpet på Kinnekulle i juni, spørs bare når jeg kommer opp i eksamen...

- Nils.

1 comment:

  1. Hei, Gratulerer med vel overstått 1. og 2. NM runde. God 17. mai! klem Siv

    ReplyDelete