Monday, June 1, 2009

Gatebil på Rudskogen 29.-31. mai


Det var Gatebil på Rudskogen sist helg, og når jeg for første gangs skyld hadde lappen selv, nøt jeg og en kompis av meg muligheten til å ta en dag i sola, og se på burning, herjing, massevis av hestekrefter, og hilse på kjentfolk(fikk også kjøpt noen deler til seven'en). 26 plussgrader og sol fra blå himmel gjorde dagen omtrent perfekt, og vi fikk med oss sladding i storsvingen, herjing i slakter'n og utstillinga på go-kargtbanen gikk vi rundt flere ganger. Stian Sørlie ratte også den nye M3'n sin med kompressor fra GS Bildeler, den så ut til å gå fælt!

Og på standen til Gundersen Motorsport fant jeg også noen rimelige panserlåser, så jeg slipper å stripse igjen bakenden på panseret som jeg har gjordt de siste årene. Desverre ble kompisen min no fryktelig solbrent utover dagen, så det ble en tidlig slutt på dagen i 3-tia, selv om vi hadde fått med oss en god del. Neste gang blir det å ta med noe utstyr så vi kan herje rundt banen vi og!(hint: Seven)

1 comment:

  1. Hei, Gatebil er morsomt. Drømmer om M3 for gatebil. Klem Siv

    ReplyDelete